2012 m. lapkričio 9 d., penktadienis

Kaip veikia namai.TV pagalba?

Turbūt jau pastebėjote, kad į Jūsų klausimus dažniausiai atsako Ramūnas ar Gustė. Klausimams, kurie yra labiau techniški, yra pasitelkiama ir mano, Romo, pagalba. Mes trise aptarnaujame visus namai.TV vartotojus, administruojame tinklalapį, atnaujiname blogą ir Facebook puslapius. Kaip matot, darbo tikrai turime :-). Šiuo įrašu norime pasidalinti namai.TV pagalbos ypatumais.

Du pagalbos kanalai

Kadangi mūsų klientai yra išsidėstę visoje Europoje, turėjome sugalvoti kaip pigiai (mums patiems ir klientams), greitai ir patogiai pasiekti pagalbą, kurios kartais labai reikia. Sugalvojome naudoti du kanalus - gyvą ,,chat" mūsų tinklalapyje, o kai konsultantas yra užsiėmęs arba ne darbo vietoje - specialiai sukurtą formą.

Abu kanalai garantuoja, kad pagalbos šauksmas mus pasiektų akimirksniu. Gyvas ,,chat" iškart pradeda dialogą su konsultantu, o forma, kuri yra naudojama, kai konsultantas negali prisijungti prie gyvos konsultacijos, yra sukurta kiek kitaip. Ji yra sukurta taip, kad praneštų apie pagalbos šauksmą, kad ir kur mūsų šaunieji konsultantai bebūtų ir ką beveiktų. Ir visiškai nesvarbu ar jie yra sode, vakarėlyje, parke lesina antis ar tiesiog sėdi medyje - jie visi gauna pranešimą tiesiai į savo mobilų telefoną, kad namai.TV abonentui yra reikalinga pagalba. Ir jie reaguoja.

Žinoma reaguojame į visus pagalbos prašymus. Tačiau norint užtikrinti paslaugos kokybę ir per daug nekankinti konsultantų ne darbo metu, problemas mes esame linkę prioritizuoti. O prioritizuojame jas šitaip:

  1. Techniniai gedimai.
  2. Užklausimai dėl pirkimo ar abonento pratęsimo.
  3. Bendri klausimai apie paslaugas, kurie nėra skubūs.
Kitaip tariant, į techninius gedimus reaguojame iškart. Galbūt atsakymas Jūsų iškart ir nepasiekia, tačiau galime užtikrinti, kad po jūsų pranešimo prasideda klaviatūrų barškinimas, laidų traukymas ir antenų reguliavimas :-).

Į antro prioriteto užklausas reaguojame kaip galima greičiau, tačiau, jeigu yra techninių gedimų, jie stovi eilėje. Bendrus klausimus taip pat visada stengiamės atsakyti, tačiau atsakymo į tokio tipo klausimą reiktų laukti kur kas ilgiau negu į pirmo ar antro prioriteto klausimus. Dažniausiai tokie atsakymai klientus pasiekia sekančią darbo dieną.

Ar verta mus trugdyti?

Žinoma. Netgi reikia. Ypatingai jeigu patiriate kokių nors techninių nesklandumų. Mūsų tinklas gan didelis ir yra beveik neįmanoma stebėti kiekvieno kliento transliacijų kokybę visą laiką. Todėl yra labai svarbu, kad mūsų abonentai apie bet kokius nesklandumus praneštų. Tai suteiktų galimybę mums juos greičiau atpažinti ir pašalinti.

O Jums ar yra tekę susidurti su namai.TV pagalba? Ar visada sugebėjome pateisinti Jūsų lūkesčius? Pasidalinkite įspūdžiais komentaruose!

namai.TV pagalbą pasieksite adresu http://namai.tv/pagalba. Pagalbą galite pasiekti ir el. paštu - klientai@namai.tv

3 komentarai:

  1. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš turiu išmaniąją tv ir esu labai patenkintas. Net ieškojau per išmaniąją TV kur buitinė technika internetu parduodama ir radau. Tai man ji tikrai pasitarnauja. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Naudojausi namai.tv paslauga menesi ,del kokybes nesiginciju labai gera,buvo keletas strigiu,taciau atsirado techniniu nesklandumu,kvieciausi pagalbos,vienas zmogus labai malonus,atsako i visus klausimus,pataria,kitas zmogus benrauja piktokai su klausimais ka pridirbai,kodel nagus kisi,pagalba telefonu mergina aplamai jokios kompetencijos ir supratimo bendravime su klientais,visiskai neduoda klientui kalbet,pasakoja kaip tech.darbuotojai pyksta kai klientas praso padeti,kaip jiems uz tai niekas nemoka,kokiu kvailu klientu yra kurie nemoka net baterijas i pulteli ideti,patikekit tas truputi erzina,juk skambina zmogus pranesti apie prolema,o cia kalbama turgaus lygiu

    AtsakytiPanaikinti